ROENHU
Home » Procese

Aprovizionare și furnizori

Sistem Software Aprovizionare, Furnizori, Supply Chain, Program aprovizionare,  comercial, achiziții, cumpărări, furnizori, parteneri, Supply Chain, sistem software

Despre achiziții și aprovizionare – Supply Chain

Managementul gestionării lanţului de aprovizionare în industria alimentară este o zonă relativ nouă şi modernă, a cărei dezvoltare este posibilă în cadrul uni sistem informatic integrat.

Modulul Aprovizionare sprijină gestionarea şi monitorizarea informaţiilor necesare argumentării deciziilor privind managementul achiziţiilor desfăşurate de propria companie editând în acelaşi timp documentele ce însoţesc acest proces. Pentru că strategie de aprovizionare necesită informaţii clare si corecte sistemul Productis gestionează informaţiile despre furnizorii activi şi potenţiali care pot oferi materialele, materiile prime şi subansamblele care sunt necesare, cu specificaţiile cerute şi în timp real.

Am înţeles că procesul de aprovizionare a materiilor prime şi a produselor adiacente produsului final este o activitate fundamentală şi complexă. În industria alimentară acest proces are un caracter specific datorita perisabilităţii produselor dar şi modului în care acest proces se desfăşoară. Prin sistemul Productis situaţia stocurilor materiilor prime şi secundare se urmăresc în timp real, pe lot achiziţionat.

Obiectivul modulului de achiziţii din sistemul Productis este să contribuie esențial la competivitatea întreprinderii, la maximalizarea profitabilității precum şi asigurarea aprovizionării continue cu materiale şi servicii necesare în timp util.

Managementul aprovizionării este o ramură a logisticii cu sarcini şi obiective complexe.

Aprovizionarea, dincolo de planificarea achiziţiilor, include:

  • conceperea unei strategii şi politici de aprovizionare,
  • identificarea necesităților firmei,
  • identificarea şi selectarea celor mai buni furnizori,
  • formularea condițiilor şi sarcinilor contractuale,
  • încheierea contractelor de colaborare,
  • verificarea certificatelor de conformitate,
  • controlul tehnic şi calitativ al produselor/serviciilor,
  • evaluarea furnizorilor,
  • dezvoltarea şi consolidarea relaţiilor parteneriale,
  • precum şi o bună coordonare al acțiunilor proprii cu activitățile celorlalte departamente ale companiei.

Prin sistemul Productis datele din modulul de Aprovizionare se transmit către modulele departamentelor vizate în timp real, odată cu introducerea documentului de confirmare, astfel creşte eficienţa de planificare şi optimizare a spaţiilor de depozitare şi planificarea producţiei.

ProductisIndustriiCum cumparSolutiiContact
® 2009 Codespring LLC. All rights reserved. Software development by