ROENHU
Home » Solutii

Managementul logistic

Productis și soluțiile de logistică

Mișcarea în timp și spațiu al oamenilor, materialelor, vehiculelor, informațiilor este monitorizată și coordonata de sistemul Productis prin înregistrarea comenzilor date, lucrările efectuate și rezultatele obținute.

Fiecare unitate comercială se confruntă cu probleme organizatorice proprii prin structura fizică a punctelor de lucru şi componenta umană angajată în succesul firmei. Aceste două variabile cer mereu din partea noastră o analiză detaliată a proceselor actuale pentru a identifica posibilităţile de îmbunatăţire a fluxului informatic.

Managementul logistic integrează managmentul producţiei, managementul operaţional, managmentul achiziţiilor şi distribuţiei. Soluția logistică în cadrul intreprinderii este componenta decizătoare de succes prin integrarea tuturor proceselor operaţionale şi funcţionale.

Obiectivele soluțiilor de Logistica:

  • Reducerea timpului de livrare
  • Cresterea preciziei şi a fiabilităţii de livrare
  • Utilizarea capacităţiilor la parametrii maximi
  • Optimizarea stocurilor
  • Obţinerea unei viziuni de ansamblu asupra sistemului
  • Imbunătăţirea calităţii produselor
  • Protecţia mediului
  • Oferirea unor servicii adecvate

Aspectele cele mai importante pe care le integrează Managementul Logistic:

  • Transport marfă și transfer de marfă
  • Încărcări și descărcări
  • Depozitare și magazinare
  • Ambalare și etichetare
  • Manipularea materialelor
  • Programare producție
  • Procese de producție
  • Managementul depozitelor
  • Analiza și prelucrarea comenzilor

Avantaje și beneficii:

  1. Ridică gradul de loialitate al clienților (Clientul loial comanda o perioada mai indelungata de la acelasi furnizor)
  2. Scade flexibilitatea prețului (Clienții mulțumiți sunt dispuși să plătească mai mult pentru avantajele pe care le primesc și tolerează mai bine creșterea prețului)
  3. Izolarea consumatorului de efectele concurențiale.
  4. Scad costurile tranzacțiilor ulterioare (Costurile de tranzacții ulterioare sunt mai mici cu consumatorul mulțumit. Consumatorul satisfăcut cumpără mai des și în cantitate mai mare, de asemenea arata o deschidere mai mare către alte produse noi ale companiei.)
  5. Costul câștigării noului client scade.
  6. Creste renumele bun al firmei.
  7. Scad aparițiile greșelilor.
Ce înseamnă managmentul logistic?
ProductisIndustriiCum cumparSolutiiContact
® 2009 Codespring LLC. All rights reserved. Software development by